OK

OK 
Mégsem

Köszönjük

Bezárás

Bevásárlólista a változókorban: egyensúlyt adó ételek a világ minden tájáról

  • KEDVENCEM

A változókorban egyes élelmiszerek enyhíthetik a tüneteket - például a hőhullámokat - míg mások ronthatnak rajtuk. Megint mások segítenek megszépíteni a bőrt és megóvják az öregedéstől. Ez a változókor idejére összeállított bevásárlólista finom és egészséges élelmiszereket tartalmaz a világ minden tájáról, melyek segítenek megszépülni és jól érezni magunkat a bőrünkben.

A menopauza során bekövetkező hormonális változásoknak köszsönhetően a szervezetük kibillen az egyensúlyából: ezért a hőhullámok, az éjszakai izzadás, a száraz bőr és a szorongás valós problémát jelenthetnek. Szerencsére bizonyos élelmiszerek elősegítik a test és az elme egyensúlyának megteremtését, enyhítik a tüneteket és elősegítik, hogy szépek, ragyogóak és nyugodtan maradjunk. Ezek az élelmiszerek a világ különböző tájairól származnak, próbáljuk ki és iktassuk be őket az étrendünkbe!

Kínából: a tofu és a szója alapú élelmiszerek enyhítik a hőhullámokat

Első hallásra furcsának tűnhetnek, de megfelelőenn elkészítve nagyon finomak: a tofu és az egyéb, szója izoflavonokat tartalmazó élelmiszerek enyhíthetik a menopauza tüneteit, például a hőhullámokat. A tofu ezenfelül a szervezet számára alapvető fontosságú vasat és kalciumot is tartalmaz. Öntsünk egy kis szójatejet a reggeli müzlire; készítsünk sült tofut vacsorára vagy kóstoljuk meg a szójababot némi sóval megszórva: ezek mind kitűnően helyettesítik az egészségtelen rágcsálnivalókat, mint például a chipsek!k!

Brazíliából: fogyasszunk brazil diót a benne lévő proteinekért és a kiegyensúlyozott vércukorszint érdekében

Ez a Dél-Amerikából származó csonthéjas sok fehérjét tartalmaz és hozzájárul a vércukorszint egyensúlyához. A mérsékelt diófogyasztás szabályozhatja az anyagcserét és segíthet az egészséges testsúly megtartásában. Ha nam kapunk brazildiót, helyettesítsük dióval, pisztáciával és mandulával, melyek szintén jótékony hatással vannak a szervezetünkre.

Japánból: zöld vagy fehér tea az öregedésgátló antioxidánsokért

A hagyományos japán zöld vagy fehér tea rengeteg jótékony hatású antioxidánst tartalmaz amelyek küzdenek az öregedést és a bőrkárosodást okozó szabadgyökök ellen. Köztudott, hogy Japánban az átlagos várható élettartam igen hosszú. Napi szinten, hidegen vagy melegen fogyasztva ezek a teák segíthetnek, hogy bőrünk ragyogóan friss maradjon, és csökkentik a bőröregedés látható jeleit. Gyógyszertárakban vagy bio boltokban akár zöld tea alapú étrendkiegészítők is kaphatók!

Indiából: ayurvédikus gyógyír ingerlékenységre és hőhullámok ellen

Indiában a hagyományos „ayurvédikus” gyógymódok enyhítik a változókor tüneteit, például a hőhullámokat és az ingerlékenységet. Ennek az ősi hagyománynak a tanácsai segíthetnek a bevásárlás során: kerüljük a fűszereket, a chilit és minden egyéb ételt, ami megemeli a test hőmérsékletét, helyettük inkább frissítő joghurttal, friss mentával és mangóval töltsük meg a kosarunkat, melyekből a hagyományos, indiai lassi készül. Ahogy azt már korábban megtárgyaltuk, a joghurtban található kalcium fontos a csontok egészsége szempontjából. A teljes kiőrlésű rizs és a krémes, lúgosító ételeket szintén ajánlottak az ayurvédikus gondolkodásmód szerint.

Ikonikus termékeink

  • BESTSELLER

    COMPENSATING COMPLEX nappali arckrém normál, kombinált bőrre
  • COMPENSATING COMPLEX hűsítő éjszakai arckrém

    NEOVADIOL

    COMPENSATING COMPLEX hűsítő éjszakai arckrém

    Éjszakai arckrém

    A tömörebb és ragyogóbb arcbőrért

  • COMPENSATING COMPLEX szérum

    NEOVADIOL

    COMPENSATING COMPLEX szérum

    Szérum

    A tömörebb és ragyogóbb arcbőrért

  • Legolvasottabb

    Miért nem fogyunk a változókor alatt?

    Bőr & Táplálkozás

    Miért nem fogyunk a változókor alatt?

    Talán a testünk arra törekszik, hogy megtartsa erőforrásait, és átélje ezt a kihívásokkal teli időszakot. Talán más oka van. Az igazság az, hogy kevésbé fontos megértenünk, mi miért történik, sokkal fontosabb, hogy egészséges testsúly fenntartására törekedjünk.

    olvassa el a cikket

    Változókor: milyen étrendet kövessünk 50 éves korban?

    Bőr & Táplálkozás

    Változókor: milyen étrendet kövessünk 50 éves korban?

    Étkezésünk szempontjából nem sokat számít a korunk, és az sem, hogy menopauzába értünk - étkezési szokásaink mindig befolyásolják az egészségünket. Ha túl sokat eszünk valamiből és túl keveset más élelmiszerekből, az egészségünk szempontjából nélkülözhetetlen tápanyagok kiegyensúlyozatlanok lesznek.

    olvassa el a cikket

    Milyen ételeket érdemes kerülni változókor idején?

    Bőr & Táplálkozás

    Milyen ételeket érdemes kerülni változókor idején?

    Azok az élelmiszerek, melyek korábban kerülendőek voltak, most sem tesznek jót nekünk! Túl édes, túl sós, túl zsíros  - ezzel meg is neveztük a legfőbb bűnösöket. Jó her azonban, hogy nem kell teljesen elkerülnünk őket, fontosabb, hogy alkalmazkodjunk hozzájuk.

    olvassa el a cikket

    go to top