ÚJTovábbi információkért és a süti beállítások módosításáértkattintson ide.

Ezen webhely böngészésével Ön elfogadja a sütik (cookie-k) használatát, annak érdekében, hogy érdeklődésére szabott reklámokat kínáljunk, látogatási statisztikákat készítsünk és megkönnyítsük a közösségi oldalakon történő információ-megosztást.

Close

OK

OKCancel

Thank you

Close

8 mód, hogyan maradjon csúcsformában a változókor idején is

A változókor egy új szakasz az életében, amellyel vidáman és optimistán nézhet szembe. Fogadja meg ezt a 8 tanácsot, hogy nyugodt és kiegyensúlyozott maradhasson ebben az átmeneti időszakban is!

Sok nő tapasztalja, hogy 50 éves kor felett könnyebb önmagával foglalkoznia, a saját maga számára fontos dolgokra koncentrálnia és teljesebben élvezni az életet. Már jobban ismeri a saját erősségeit és korlátait, mint a húszas vagy harmincas éveiben és egy új életszakaszba lép vidáman, lelkesen és magabiztosan. Ez a 8 tipp segít Önnek csúcsformában maradni szellemileg, fizikailag és érzelmileg is a változókorban.

1. Mozogjon a jobb hangulatért és az egészségesebb csontokért!

A változókori hormonális változások gyengébb csontokhoz és izomvesztéshez vezethetek. A mindennapos programjába iktasson be néhány izommegtartó gyakorlatot, mint a guggolások vagy az úszás. A mozgás révén felszabaduló endorfinok pedig még jókedvre is deríthetik!

2. Tegye alvás-baráttá a halószobáját!

Egy nyugodt, csendes, sötét szoba ideális az egész éjszakán át tartó, pihentető alváshoz. Különösen fontos a hűvösség, a nyugalom és a hidratáltság, ha éjszakai hőhullámoktól vagy izzadástól szenved. 

3. Fogyasszon több antioxidánst!

Az antioxidánsokban gazdag ételek fogyasztása, mint a friss gyümölcsök, zöldségek, szója termékek és a zöld tea, bizonyítottan segít csökkenteni az oxidatív stresszt a változókorban, ami az öregedés felgyorsulásához vezethet.

4. Mértékkel fogyasszon alkoholt és ne dohányozzon!

A mértéktartó alkoholfogyasztás (ami nem több napi 2 egységnél) az egészséges élet részét képezheti, de ezt ne lépje túl! A dohányzás azonban teljesen kerülendő: kutatások bizonyították, hogy a dohányzás felgyorsíthatja az öregedés folyamatát, gyengítheti a csontokat és más komoly egészségügyi problémákat okozhat.

5. Töltse fel kalcium és D-vitamin raktárait—és csökkentse a cukor és zsírbevitelt!

A fittség megtartásáért táplálkozzon kiegyensúlyozottan, sok kalcium és D-vitaminnal, amelyek alapvető fontosságúak a csontok egészségéhez. Ugyanakkor korlátozza a zsír és a hozzáadott cukrok fogyasztását. Az alacsony zsírtartalmú tejtermékek és leveles zöldségek remek kalciumforrások, míg a tej gazdag D-vitaminban is. 

6. Hidratálja és frissítse fel a bőrét!

50 éves kor felett a bőrápolás problémás lehet: a hormonális ingadozások kiszáríthatják a bőrt és csökkenthetik a rugalmasságát. A hidratáltság és a feszesség megtartásáért próbáljon ki egy öregedésgátló összetételű krémet, mint például a Neovadiol! Forradalmi, új összetétele a bőrt simábbá teheti, hűsíti és hidratálja, miközben elősegíti a tömörséget is: Ön azonnal felfrissültnek, ragyogónak és magabiztosnak érezheti magát.

7. Korlátozott napfürdőzés.

A túl sok napsütés károsíthatja a bőrét, a túl kevés pedig nem nyújt elegendő alapvető D-vitamint, ami a csontok erőssége szempontjából fontos. Biztosítsa, hogy amikor csak lehet érje Önt egy kis napsütés! Néhány perc is elegendő egy napsütéses napon: de azért ne feledje el védeni a bőrét!

8. Szakítson időt a tudatosságra!

A tudatos gyakorlatok előnyeit több klinikai tanulmány is bizonyította: ilyen a csökkenő stressz és növekvő jólét érzet például. Kutatók szerint már akár napi 10 perc is jelentős jótékony hatásokat nyújthat, de Ön kipróbálhat esetleg 20-30 perces gyakorlatokat is a jelentősebb stresszcsökkentő hatásért! Hetente néhányszor szánjon időt rá, hogy nyugodtan leüljön és mélyeket lélegezzen vagy iktasson be egy kíméletes jógát a mindennapi rutinjába!

Ikonikus termékeink

  • 17349COMPENSATING COMPLEX
    Arckrém a tömörebbnek érződő arcbőrért
    Normál, kombinált bőrre
    55Best SellerNEOVADIOLFACE CARENappali arckrémA bőröregedés jelei ellen
    COMPENSATING COMPLEX  Arckrém a tömörebbnek érződő arcbőrért Normál, kombinált bőrre
  • 17350COMPENSATING COMPLEX
    Szérum a tömörebbnek érződő arcbőrért
    00NEOVADIOLFACE CARESzérumA bőröregedés jelei ellen
    COMPENSATING COMPLEX  Szérum a tömörebbnek érződő arcbőrért
  • 18095NIGHT COMPENSATING COMPLEX
    Éjszakai arckrém a tömörebbnek érződő arcbőrért
    56NEOVADIOLFACE CAREÉjszakai arckrémA bőröregedés jelei ellen
    NIGHT COMPENSATING COMPLEX Éjszakai arckrém a tömörebbnek érződő arcbőrért
  • Legolvasottabb

    Oranges-experts-juicy-tips-for-beautiful-skin

    ÉLETSTÍLUS

    Szakértői tippek a narancsfogyasztásról a gyönyörű bőrért

    Mindannyian tisztában vagyunk az elegendő gyümölcs és leveles zöldség fogyasztásának fontosságával, de amikor a C-vitamin bevitel biztosításáról beszélünk, többnyire egy gyümölcsöt említünk: a narancsot. Amellett, hogy tele van a bőr számára jótékony antioxidánsokkal, még egy kis vagy közepes méretű gyümölcs is fedezi az ajánlott napi C-vitamin bevitel két-harmadát. Megkérdeztük Raphaël Gruman táplálkozási szakértőt és Dr. Nina Roos bőrgyógyászt hogyan és miért kellene még többet beiktatni belőle az étrendünkbe.

    olvassa el a cikket

    ÉLETSTÍLUS

    Lassíts! - 10 tipp a lassú életstílus elsajátításához

    Lassítani nem luxus. Most 10 tippet gyűjtöttünk össze Krajcsó Nellitől, Slow Budapest alapító-vezetőjétől és meditációs mindfullness trénertől, hogyan add át magad a lassú életstílusnak. Csapatával 2012 óta vizsgálja a gyors-lassú témáját, és a lehetőségeket az egyéni egyensúly megtalálására. 2015-ben felkerült a La Femme 50 tehetséges magyar fiatal listájára, egyike azon keveseknek, akik 3 TED színpadon is beszéltek már itthon. Budapesten biciklivel közlekedik, rendszeresen meditál, nincs okostelefonja, szeret teázni, és nagy fontosságot szentel a kikapcsolt óráknak.

    olvassa el a cikket

    go to top