ÚJ  További információkért és a süti beállítások módosításáért  kattintson ide.

Ezen webhely böngészésével Ön elfogadja a sütik (cookie-k) használatát, annak érdekében, hogy érdeklődésére szabott reklámokat kínáljunk, látogatási statisztikákat készítsünk és megkönnyítsük a közösségi oldalakon történő információ-megosztást.

Close

getGeoIPCountryCode = SiteAppCode = HU Test : 'HU/'

A Vichy kiemelt figyelmet fordít arra, hogy bizalmasan kezelje az űrlapon megadott személyes adatait. Az összegyűjtött személyes adatok kezelése egy kifejezetten a Vichy számára kifejlesztett adatkezelő eljárással történik a regisztráció és a fogyasztói tanácsadás menedzselése érdekében. Az űrlap kitöltésével Ön hozzájárul ahhoz, hogy ezen eljárás keretében adatait EU-n kívüli leányvállalatokhoz jutassuk el, melyek közül néhány a személyes adatok védelméről szóló jogszabályi előírásokat figyelembe véve nem rendelkezik a védelem megfelelő szintjével.

Joga van az Önt érintő adatok eléréséhez, módosításához és törléséhez. Bármikor élhet ezzel a joggal itt[email protected]

Tekintse meg a Személyes Adatok Védelméről Szóló Szabályzat és a Jogi nyilatkozat.

OK

OKCancel

Thank you

Close

Kezdje a napot nyugodtan a következő meditációs tippekkel!

Kezdje a napot nyugodtan a következő meditációs tippekkel!
  • KEDVENCEM

Hallott már a mindfulness meditáció jótékony hatásairól? Nem tudja, hogy hogyan is fogjon hozzá? Segítünk! Olvasson tovább, hogy megismerje ezt a hihetetlenül népszerű stresszcsökkentő technikát és megtudja, hogyan teheti napindító rutinja részévé!

Irányított meditáció: a bevezetés

Kezdjük néhány érdekességgel. A munkahelyi stressz miatt az alkalmazottak 46%-a érzi magát túlterheltnek, és ennek következtében közel egyharmaduk küzd alvási problémákkal[1]. Továbbá több, mint egyötödük állítja, hogy nem tesz rendszeresen a stressz ellen[2] -  ezért, ha esetleg még nem ismeri a meditációt, itt az ideje, hogy egy kicsit többet is megtudjon róla. A mindfulness meditáció segít csökkenteni a stresszt, javítani a munkahelyi hatékonyságot és támogatni a természetes alvási ciklust. Egyes kutatások összefüggést mutattak ki a rendszeres mindfulness meditáció, valamint a szorongás, és mentális betegségek jeleinek csökkenése között.[3]

[1] http://www.stress.org/workplace-stress/
[2] https://www.apa.org/news/press/releases/stress/2014/stress-report.pdf
[3] http://jamanetwork.com/journals/jamainternalmedicine/fullarticle/1809754

Különböző meditációs technikák

Míg a hagyományos meditáció a csendre és a belső békére összpontosít, a mindfulness meditáció általában – hangosan vagy némán – ismételt mantrákra épül, melyeket a negatív, vagy visszatérő negatív gondolatok ellen dolgoztak ki, segítve az agynak, hogy a meditációt a pozitív gondolkodással társítsa. Ennek a technikának egy másik formája az irányított vizualizáció, amely arra késztet, hogy más megközelítésből lássuk a stresszes élethelyzeteket vagy körülményeket, amelyek szorongást okoznak a mindennapi életben.

Tegye az irányított meditációt a mindennapi élete részévé!

Mielőtt elkezdi, keressen egy olyan helyet, ahol nyugodtan, kényelmesen elhelyezkedhet. Próbáljon meg finom légzőgyakorlatokat végezni, és figyeljen a testtartására is, különösen, ha az íróasztalánál ülve végzi. Ne féljen kipróbálni többféle meditációtípust! Egyes irányított vizualizációk esetén fülhallgatóra lesz szüksége nyugtató zenével, más technikák pedig mantrák ismétlésére vagy akár a saját mantrája kidolgozására késztetik – az Ön feladata, hogy megtalálja melyik technika illik Önhöz leginkább!
Ha pedig aktívabban szeretné indítani a reggelt, Anna Khuade jóga szakértő a meditáció és a jóga kombinálását javasolja, hogy ezáltal rögtön ébredéskor szinkronba hozza a testét és a lelkét. Bármelyik meditációt választja is, azzal, hogy időt szakít magára egy kicsit minden reggel, a napi feladatai megkezdése előtt, rengeteget tehet a stressz vagy a felkészületlenség érzésének a leküzdéséért – még akkor is, ha valójában csak ennyi az önmagára szánt összes ideje aznap!

Ikonikus termékeink

  • 24897HYALURON-BOOSTER4.9166NewMINÉRAL 89Hidratáló arcápolás

    Új

    HYALURON-BOOSTER

    MINÉRAL 89

    HYALURON-BOOSTER

    INNOVATION: your skin daily dose of strength

  • Legolvasottabb

    Szakértői tippek a narancsfogyasztásról a gyönyörű bőrért

    ÉLETSTÍLUS

    Szakértői tippek a narancsfogyasztásról a gyönyörű bőrért

    Mindannyian tisztában vagyunk az elegendő gyümölcs és leveles zöldség fogyasztásának fontosságával, de amikor a C-vitamin bevitel biztosításáról beszélünk, többnyire egy gyümölcsöt említünk: a narancsot. Amellett, hogy tele van a bőr számára jótékony antioxidánsokkal, még egy kis vagy közepes méretű gyümölcs is fedezi az ajánlott napi C-vitamin bevitel két-harmadát. Megkérdeztük Raphaël Gruman táplálkozási szakértőt és Dr. Nina Roos bőrgyógyászt hogyan és miért kellene még többet beiktatni belőle az étrendünkbe.

    olvassa el a cikket

    go to top