ÚJ  További információkért és a süti beállítások módosításáért  kattintson ide.

Ezen webhely böngészésével Ön elfogadja a sütik (cookie-k) használatát, annak érdekében, hogy érdeklődésére szabott reklámokat kínáljunk, látogatási statisztikákat készítsünk és megkönnyítsük a közösségi oldalakon történő információ-megosztást.

Close

getGeoIPCountryCode = SiteAppCode = HU Test : 'HU/'

OK

OKCancel

Thank you

Close

Az öregedés pozitív, tudatos megközelítése

Az öregedés pozitív, tudatos megközelítése
  • KEDVENCEM

Az öregedéssel kapcsolatos fizikai és pszichológiai változások aggasztóak lehetnek. Figyeljen a tudatosságra és az egyensúlyra, hogy megkönnyítse ezt a folyamatot!

Gyakran, amikor az első öregedéssel összefüggő jeleket megérezzük magunkon, mint az elvékonyodó haj, a ráncok megjelenése, a sorvadó izmok vagy az első hőhullám, akkor a gyászhoz hasonló érzésünk támad. Ez az átváltozás a fiatalkori önmagunkból egy ismeretlen, leendő személlyé nagy kihívást jelent, mégis sok nő érzi úgy, hogy ez egyben egy újfajta szabadsággal is jár és várakozással tekintenek a jövőbe, amikor már nem a mások, hanem a saját maguk felé fordulás válik fontossá.

A gondolkodás és az inspiráció ideje

Több kutatás is volt, amelyek a tudatos meditáció előnyeit vizsgálta és azt, hogyan tudja segíteni ez a technika az öregedéssel kapcsolatos nehézségeket. Egy, a massachusettsi orvosi egyetemen végzett kutatás kevesebb aggodalmat és jobb általános közérzetet állapított meg azoknál az idős női résztvevőknél, akik részt vettek a tudatos életmód programban.

Karita Saar Cullen,  tudatosságot oktotó tanár a dublini Trinity College-ben, elmondja hogyan tudja ez a típusú meditáció megnyugtatni az elmét, miközben leülünk, sétálunk és a légzésünkre összpontosítunk. Az aggodalomra okot adó gondolatokat megfigyelik, megnevezik és elengedik. Nézze meg az “Én második tavaszom - My Second Spring” és a “Tudatos – Mindful” weboldalakat ezekért a technikákért.

Táplálkozási jóllét


Egészítse ki a meditációt és javítsa általános egészségi állapotát a túl fűszeres, magas cukor- vagy zsírtartalmú ételek kerülésével. Igyon sok vizet és növelje a teljes kiőrlésű termékek, sovány proteinek és friss gyümölcsök fogyasztását. Az olajos magvak és magok magas E-vitamin, cink- és kálciumtartalma jótékony hatást gyakorol a bőr, a haj és a csontok egészségére.

Az ápolt megjelenés

A haj elvékonyodása gyakori, az öregedéssel összefüggő probléma, ezért gondoljon a kozmetikai megoldásokra! Az Aminexil egyszerre hat a hajszálra és annak gyökerére, táplálja a fejbőrt és segít erősíteni a hajszálat.
Egy kicsit több odafigyeléssel a bőrre és a hajra illetve a rendszeres testmozgás növelheti az Ön önbizalmát és nőiességét.
Ragadja meg a lehetőséget és váljon magabiztosabbá!

* kaliforniai egyetem - San Francisco

Ikonikus termékeink

  • 21236AMINEXIL CLINICAL 5 - NŐKNEK00NewDERCOSHajhullás ellen

    Új

    AMINEXIL CLINICAL 5 - NŐKNEK
  • 21276AMINEXIL CLINICAL 5 - FÉRFIAKNAK00NewDERCOSHajhullás ellen

    Új

    AMINEXIL CLINICAL 5 - FÉRFIAKNAK
  • 4354ENERGIZÁLÓ sampon - A hajhullás elleni program kiegészítő terméke00Best SellerDERCOSHAIR CARESampon Hajhullás ellen
    ENERGIZÁLÓ sampon - A hajhullás elleni program kiegészítő terméke
  • Legolvasottabb

    Szakértői tippek a narancsfogyasztásról a gyönyörű bőrért

    ÉLETSTÍLUS

    Szakértői tippek a narancsfogyasztásról a gyönyörű bőrért

    Mindannyian tisztában vagyunk az elegendő gyümölcs és leveles zöldség fogyasztásának fontosságával, de amikor a C-vitamin bevitel biztosításáról beszélünk, többnyire egy gyümölcsöt említünk: a narancsot. Amellett, hogy tele van a bőr számára jótékony antioxidánsokkal, még egy kis vagy közepes méretű gyümölcs is fedezi az ajánlott napi C-vitamin bevitel két-harmadát. Megkérdeztük Raphaël Gruman táplálkozási szakértőt és Dr. Nina Roos bőrgyógyászt hogyan és miért kellene még többet beiktatni belőle az étrendünkbe.

    olvassa el a cikket

    go to top