getGeoIPCountryCode = SiteAppCode = HU Test : 'HU/'

OK

OKCancel

Köszönjük

Bezárás
mediacachable:1

A színfalak mögött: 3 nő mesél egy ránctalanító szérum fejlesztéséről

A színfalak mögött: 3 nő mesél egy ránctalanító szérum fejlesztéséről
  • KEDVENCEM

3 nő mesél egy öregedésgátló szérum fejlesztésének különböző lépéseiről: a papírra vetett ötletektől kezdve egészen az elkészült termék tesztelésééig.

#1 Egy új termék koncepciójának kidolgozása: Florence

“Az Aktív Kozmetikai Divízió vezetőjeként a csapatommal együtt én tervezek és hozok létre új termékeket a Vichy számára szoros együttműködésben a marketing csapattal. Elsősorban az innovációra fektetjük a hangsúlyt, ami származhat akár a hatóanyagokból, az állagból vagy a termék érzékiségéből is. Amit a fogyasztók esetleg nem tudnak az, hogy egy új termék megjelenéséig a polcokon, mi 2 - 6 évet szánunk a fejlesztési munkákra! Az én munkám sok gondolkodásból áll, hogy az összetevők, a technológia és a kreativitás legjobb kombinációját tudjuk nyújtani. Elméleti szinten kezdjük, amikor is lejegyezzük az ötleteinket és javaslatainkat az elérésükhöz: a célzott bőrproblémát, az összetevők kombinációját, a technológiát, az állagot, stb. Majd egyeztetünk a marketing csapattal, mielőtt tovább lépnénk a tudományos megvalósíthatóságra. Egy termék kifejlesztése során nagy kihívást jelent megtalálni az egyensúlyt: hogy az igazán szép (azaz hatékony összetételű, kellemes illatú és állagú) legyen, de ugyanakkor hatékony is legyen. És csak ez az egyetlen dolog is akár 150 különféle összetételi javaslatot jelent, mielőtt kiválasztanánk az igazit!”

#2 Alapos kutatás révén megtalálni a legjobb összetételt és hatóanyagokat: Sophie

Sophie Veyrat “Én Laboratórium Managerként dolgozom a Vichynél, azon belül is kifejezetten a Vichy bőrápolással foglalkozó kutatásokkal foglalkozom. Amikor új terméket fejlesztünk ki, a legfontosabb prioritásunk, hogy biztosítani tudjuk a termék biztonságosságát, hiszen a Vichy termékek érzékeny bőrre készülnek. Aztán arra kell megoldást találnunk, hogyan tudunk bizonyított hatékonyságú hatóanyagokat, mint például a ramnóz, tartalmazó összetételt létrehozni és ezeket olyan állagokba és felviteli élményekbe sűríteni, amiket a fogyasztók kellemesnek érzékelnek. A karrierem során rengeteg technológiai fejlesztésnek voltam a tanúja. Ezek által például a ráncok kialakulásának számítógépes elemzésének az élvonalában vagyunk.”

#3 A termékek hatékonyságának optimalizálása: Nathalie

Nathalie Caron “Az én munkám minden teszt (klinikai és fogyasztói egyaránt) megszervezése, amelyek a Vichy hírnevét biztosítják és a termékeink hatékonyságát bizonyítják. Folyamatos kapcsolatban állok a kutató, a marketing és a jogi csapattal. Ez a szerep nagyon fontos a Vichynél, hiszen a termékeinket érzékeny bőrre fejlesztjük. Az én feladatom, hogy biztosítsam az egyensúlyt a használati élmény és a termék hatékonysága között a bőrgyógyászok és fogyasztók számára! “

Ikonikus termékeink

  • SUPREME SZEMKÖRNYÉKÁPOLÓ
  • Legolvasottabb

    Újdonság: MINÉRAL 89 hyaluron-booster arcápoló

    Arcápolás

    Újdonság: MINÉRAL 89 hyaluron-booster arcápoló

    A bőr testünk elsődleges védelmi vonala, amely segít megóvni szervezetünket a káros külső hatásoktól. Éppen ezért, minden tőlünk telhetőt meg kell tennünk annak érdekében, hogy megóvjuk és megerősítsük ellenállóképességét a stresszel és más káros környezeti hatásokkal (expozóm) szemben.

    olvassa el a cikket

    Módosítsa a szépségápolást a változókorban a feszesebb, teltebb bőrért!

    Arcápolás

    Módosítsa a szépségápolást a változókorban a feszesebb, teltebb bőrért!

    Nehéz megbirkózni mindazokkal a változásokkal, amelyeket a változókor okoz, különösen az arcbőrt érintő átalakulással. A vékonyabb bőr, a fakó bőrtónus és a ragyogás elvesztése mind a bőr öregedéséhez köthetők és nehéz őket elfogadni. Ugyanakkor megfelelő szépségápolási program alkalmazásával javulást lehet elérni a feszesebb, teltebb és üdébb bőrért.

    olvassa el a cikket

    go to top