ÚJTovábbi információkért és a süti beállítások módosításáértkattintson ide.

Ezen webhely böngészésével Ön elfogadja a sütik (cookie-k) használatát, annak érdekében, hogy érdeklődésére szabott reklámokat kínáljunk, látogatási statisztikákat készítsünk és megkönnyítsük a közösségi oldalakon történő információ-megosztást.

Close

OK

OKCancel

Thank you

Close

Milyen hatással van a stressz a szervezetünkre?

Határidők, vizsgák, be nem fejezett projektek, mindennapos rohanás? A stressz napjaink felgyorsult világában az egyik leggyakrabban emlegetett fogalom. De milyen hatással van a stressz az életünkre és a megjelenésünkre?

A stressz olykor bárkit a hatalmába keríthet. Habár úgy tűnhet, hogy a stressz kiváló hajtóerő, amely segítségünkre lehet a különböző sikerek elérésében, nem csak testünkre, de elménkre is káros hatással van. Melyek a stressz leggyakoribb „negatív hatásai” és hogyan vehetjük fel vele a harcot?

Fáradtnak látszó bőr és ráncok

Az irodában eltöltött hosszú, fárasztó nap, az alváshiány és az apróságok miatti fölösleges aggódás kimerültséghez vezethet. Ennek következtében nem csak, hogy fáradtnak érezzük magunkat, de ez a fáradtság arcbőrünkön is visszatükröződik. Bőrünk fáradtnak tűnik, fénytelen, szürkés és ezek a tényezők felgyorsítják az öregedését, azaz ráncok kialakulásához vezethetnek. Amennyiben mindezt ön is tapasztalja magán, ideje elővenni azt az arckrémet, amely energiát, valamint ragyogást ad a bőrnek és természetes úton feszesíti.

Egyre szaporodó bőrproblémák és pattanások

A stressz számtalan olyan reakciót képes beindítani az emberi szervezetben, melynek következtében elszaporodnak a bőrhibák, a mitesszerek és a pattanások. Ez megfelelő bőrápolással megelőzhető, elsősorban az arcbőr kíméletes tisztításával, illetve olyan krémek használatával, amelyek nem tömítik el a pórusokat. Ha egy-egy pattanás mégiscsak megjelenne arcbőrén, válasszon koncentrált helyi kezelést, amelynek köszönhetően a pattanások gyorsan eltűnnek.

Hajhullás

Az alváshiány, a nem megfelelő táplálkozás és a szorongás többek között a fejbőrünkre is hatással van. A haj nem jut elég vitaminhoz és a hajhullás mértéke fokozódik. Ezért próbáljon többet pihenni és aludni. A pihenés és az alvás nem csak a hajnak, de az ember szellemi, lelki állapotának is jót tesz. Ilyen esetekben speciális hajhullás elleni programokat és samponokat is segítségül hívhat.

Pihenjen sokat

Mi lehet a leghatékonyabb fegyver a stressz ellen? A pihenés. Relaxáljon és pihentesse elméjét futás vagy jóga közben. A jóga remek választás, mert ötvözi a meditációt és a mozgást, aminek köszönhetően nyugtatja a testet és az elmét is. De meglepheti magát egy finom étellel vagy akár egy aromaterápiás fürdővel is. Arcbőrét kényeztesse arcpakolással, amely visszaadja bőrének az elveszett energiát, és miközben a maszk hat, ön kényelmesen olvasgathatja kedvenc könyvét vagy hallgathatja kedvenc zenéjét. Egy szó, mint száz, fordítson egy kis időt saját magára is, és kényeztesse magát.

Legolvasottabb

ÉLETHELYZETEK

A SLOW ÂGE termékcsalád két új taggal bővült. Ismerkedjen meg velük!

A Slow Âge termékcsalád születése mögött az életvitel és azzal együtt az öregedés jelei lelassításának gondolata áll. A termékcsalád most két új taggal bővült: a Slow Âge nappali arckrémmel és a Slow Âge szemkörnyékápolóval. Mindkét termék segít felvenni a harcot az exposome-mal, azaz a bőrre károsan ható belső és külső hatások összességével.

olvassa el a cikket

ÉLETHELYZETEK

Hogyan ápolja problémás bőrét?

Az arcbőr egy rendkívül érzékeny része az emberi szervezetnek. Szinte minden meglátszódik rajta. Befolyásolják fiziológiás és hormonális folyamatok, étkezési szokások, az illető életvitele és nem utolsó sorban pszichológiai tényezők. Ez utóbbiak közül legfontosabbak a stressz és az önbizalom.

olvassa el a cikket

go to top