ÚJTovábbi információkért és a süti beállítások módosításáértkattintson ide.

Ezen webhely böngészésével Ön elfogadja a sütik (cookie-k) használatát, annak érdekében, hogy érdeklődésére szabott reklámokat kínáljunk, látogatási statisztikákat készítsünk és megkönnyítsük a közösségi oldalakon történő információ-megosztást.

Close

OK

OKCancel

Thank you

Close

Hogyan élhet gyorsan, de közben jól is?

A lassú életvitel nagyon jó, de nem mindenkinek!

Ha nagy munkahelyi stressz nehezedik Önre, vagy az otthoni élete komplikált, esetleg alig jut 5 perce naponta saját magára, fontolja meg bűntudat-mentes tippjeinket, amelyek segítenek, hogy a lehető legtöbbet hozza ki minden percből, a túlterheltség érzése nélkül!

Amennyiben gyakran nem ismeri fel a visszatérő problémákat vagy nem talál hatékony megoldást a stressz kezelésére, akkor ezek hatással lehetnek az egészségére, a bőrére és az általános gondolkodásmódjára. Munka, gyerekek, család, pénz ... igaz, hogy a gondok többféle formában és módon jelentkeznek. És ami valóban igazságtalan? Hogy nincsen egy megoldás, amely minden nő számára érvényes! Ha szeretné a dolgokat egy kicsit lecsillapítani, az első lépés kitalálni, hogy mi áll a háttérben. Ha Ön másokhoz hasonlóan, néha bűntudatot és / vagy stresszt érez a munkája, a családja, a barátai, vagy akár az életmódja kapcsán, vessen egy pillantást stresszoldó cikkünkre, hogy ihletet kaphasson! Elvégre is az Ön számára saját maga a prioritás!

A JÓLÉT 5 PARANCSOLATA

1 – Vegye figyelembe a belső óráját!

Annak a meghatározása, hogy Ön inkább pacsirta vagy éjszakai bagoly, alapvető fontosságú ahhoz, hogy biztosítsa a szervezete megfelelő ütemű működését. Mindannyiunknak megvan a saját egyedi ritmusa, így amellett, hogy ügyel arra, hogy eleget aludjon (az emberek több, mint 35% -a napi 7 óránál kevesebbet alszik), próbálja meg megtalálni az ideális időpontot arra, hogy részt vegyen olyan tevékenységekben, amelyeket szeret! Szeret edzeni? Próbálja ki a reggeli edzést, a munka utáni helyett! Hasonlóképpen, ha reggel mindig sietve készíti el az aznapi ebédjét, próbálja meg már este elkészíteni, mielőtt ágyba bújna, így reggel kicsit tovább aludhat!

2 - Meg kell figyelni a bőrtípusát - egész évben

Csak keveseknek azonos a bőrtípusa télen és nyáron, ezért fontos, hogy az évszaknak megfelelően gondoskodjon a szervezete változó igényeiről. A télen száraz és hámló bőr nyáron zsírossá és pattanásossá válhat, ezért figyelje a változásokat és módosítsa az arcápolási programját, ha kell! Különösen figyeljen a napsütésre - a New York-i orvosi központ szerint, a bőr öregedésének több mint 80% -a külső tényezőknek (más néven az exposome-nak) köszönhető, ide tartozik többek között az UV-sugárzás is. A nap végén, az üde és ragyogó bőr a stresszre adott hatékony válaszokat jelenti. Ez az az ösztönzés, amelyre szükségünk van!

3 – Jól kell enni, hogy jól éljen!

Az élelmiszerekhez való hozzáállásunk megmutatja, hogy a testünk, hogyan kezeli a stresszt. Megtanulni meghallani a test éhség jelzéseit, alapvető fontosságú az energiaszint fenntartása szempontjából. Igyon elegendő vizet ahhoz, hogy elkerülje a délután közepi vércukor visszaesést és határozza el, hogy legalább naponta egy étkezésbe beiktat öregedésgátló polifenolokban gazdag gyümölcsöket és zöldségeket! Áfonya smoothie reggelire, ropogós saláta ebédre vagy párolt zöldségköret vacsorára – az Ön döntése, de az energiától szikrázó bőrért fontos, hogy elegendő zöldséget fogyasszon!

4 – Fontos az elegendő alvás!

Egyeseknek hét óra alvásra, másoknak kilencre van szüksége, de a belső óránk szerinti, megfelelő időben történő lefekvés (és felkelés) - lásd az 1. parancsolat - az egyik legfontosabb dolog, amit tehet a teste érdekében. Több mint 54%-unk szenved álmatlanságban legalább egyszer egy héten. Annak érdekében, hogy elkerülje a nyomasztó, napközbeni fáradtságérzetet, próbálja ki ezt: egy hétig minden este, próbálja meg a lefekvését tizenöt perccel előbbre hozni, ahhoz képest, mint amikor általában ágyba bújna! És igen, hétvégén is - bízzon bennünk, így tényleg tele lesz energiával!

5 – Az életmódjához legjobban illő sportot válassza!

Fontos, hogy megtalálja a megfelelő mozgásformát, amely segít levezetni a stresszt a fárasztó munkanapok után. Ha a lassú és lágy mozgást kedveli, válassza az úszást vagy a jógát, amelyek nagyon jót tesznek a testnek és a léleknek is. Ha pedig az energikusabb mozgást szereti, akkor a CrossFit vagy a spinning lesz az a sport, amely segít Önnek energikusnak és feltöltődöttnek éreznie magát este. Az endorfinok: a legjobb természetes doppingszer.

Legolvasottabb

Oranges-experts-juicy-tips-for-beautiful-skin

ÉLETSTÍLUS

Szakértői tippek a narancsfogyasztásról a gyönyörű bőrért

Mindannyian tisztában vagyunk az elegendő gyümölcs és leveles zöldség fogyasztásának fontosságával, de amikor a C-vitamin bevitel biztosításáról beszélünk, többnyire egy gyümölcsöt említünk: a narancsot. Amellett, hogy tele van a bőr számára jótékony antioxidánsokkal, még egy kis vagy közepes méretű gyümölcs is fedezi az ajánlott napi C-vitamin bevitel két-harmadát. Megkérdeztük Raphaël Gruman táplálkozási szakértőt és Dr. Nina Roos bőrgyógyászt hogyan és miért kellene még többet beiktatni belőle az étrendünkbe.

olvassa el a cikket

ÉLETSTÍLUS

Lassíts! - 10 tipp a lassú életstílus elsajátításához

Lassítani nem luxus. Most 10 tippet gyűjtöttünk össze Krajcsó Nellitől, Slow Budapest alapító-vezetőjétől és meditációs mindfullness trénertől, hogyan add át magad a lassú életstílusnak. Csapatával 2012 óta vizsgálja a gyors-lassú témáját, és a lehetőségeket az egyéni egyensúly megtalálására. 2015-ben felkerült a La Femme 50 tehetséges magyar fiatal listájára, egyike azon keveseknek, akik 3 TED színpadon is beszéltek már itthon. Budapesten biciklivel közlekedik, rendszeresen meditál, nincs okostelefonja, szeret teázni, és nagy fontosságot szentel a kikapcsolt óráknak.

olvassa el a cikket

go to top