ÚJTovábbi információkért és a süti beállítások módosításáértkattintson ide.

Ezen webhely böngészésével Ön elfogadja a sütik (cookie-k) használatát, annak érdekében, hogy érdeklődésére szabott reklámokat kínáljunk, látogatási statisztikákat készítsünk és megkönnyítsük a közösségi oldalakon történő információ-megosztást.

Close

  • research
  • Points de vente
  • newsletter
  • my skin

Hogyan építsük be az avokádót étrendünkbe a szebb bőrért?

Avocados-and-donts-for-healthy-skin

Több mint 4 686 153 Instagram bejegyzéssel, világszerte az élelmiszer bloggerek kedvenceként, az avokádónak már garantált helye van minden valamire való, a gasztronómia iránt érdeklődő amatőr konyhájában.

De mi is a valódi előnye ennek az úgynevezett csoda összetevőnek? Megkérdeztük Dr. Nina Roos és Raphaël Gruman szakértőket mi a legjobb módja az avokádó jótékony hatásainak érvényesítésének, valamint az e mögött rejlő tudományról.

Hogyan segíthet az avokádó javítani a bőrt?

Hogyan fejti ki csodálatos hatását az avokádó – amit gyakran a természet egyik legnagyobb szuper-élelmiszereként tartanak számon - a szebb bőrért? Nina Roos bőrgyógyász tudja erre a kérdésre a választ. Az avokádó tele van a természetben előforduló zsírsavakkal, amelyek elengedhetetlenek az optimális bőr megújuláshoz. Ezek a zsírsavak tele vannak tápanyagokkal, amelyek a bőrt simává és fiatalos megjelenésűvé varázsolják hosszabb távon. Az avokádó magas E-vitamin tartalommal is büszkélkedhet, amely segíthet lassítani az öregedés látható jeleit, valamint magas A-vitamin tartalommal, amely biztosítja a hatékony sejtregenerációt. És ez még nem minden! Mindannyian hallottunk több természetes növényi olaj bőrre gyakorolt rendkívüli jótékony hatásairól, ideértve az olívaolajat vagy a kókuszolajat, de tudta, hogy az avokádóolaj régóta a bőrápolási szakértők titkos összetevője? Némileg meglepő, hogy az avokádóolaj közvetlenül a bőrre történő alkalmazása segíthet csökkenteni az öregedés jeleit, köszönhetően regeneráló tulajdonságainak. Guacamole arcmaszkot szeretne gyorsan valaki?

Sütve, passzírozva vagy párolva: tanácsok az avokádó elkészítéséhez


Az avokádót többen nem annyira kedvelik. De hogyan is hozhatjuk ki a legtöbbet e közismerten nehezen elkészíthető zöldségből? Eltekintve a mindenki által kedvelt recepttől, a guacamole-tól (ami nemhiába vált klasszikussá), szinte biztos, hogy nem sokan használjuk főzéshez az avokádót. De mivel a változatosság gyönyörködtet, megkértük Raphael Gruman táplálkozási szakértőt, hogyan lehet a legjobban kihasználni azt a tizenöt perces időintervallumot, amikor egy avokádó pont tökéletesen érett. A tippjei? Használja a klasszikus francia technikát "en papillote" – ami valójában "becsomagolást" jelent, hogy engedje érvényesülni a valóban ízletes tápanyagokat. Raphaël javasolja, hogy csepegtessen rá egy kevés olívaolajat és süsse meg egy lazán becsomagolt fóliában, olajos hallal (például lazaccal, ami szintén egy remek zsírsav forrás), vagy törje át darabos mártássá egy csepp citromlével. Fontos, hogy ne érje az avokádót levegő túl sokáig, miután meghámozta! Hogy elkerülje a gyümölcs színének barnára változását, pont felszolgáláskor, locsolja meg citrom vagy zöldcitrom levével és tartsa lefedve a hűtőszekrényben.

Az avokádó magas E-vitamin tartalommal dicsekedhet, ami segíthet lassítani az öregedés látható jeleit. Miközben a magas A-vitamin tartalma (ami a sejtregenerációért felelős) segít ápolni a bőrt a felszín alatt.

Ikonikus termékeink

Legolvasottabb

Oranges-experts-juicy-tips-for-beautiful-skin

ÉLETSTÍLUS

Szakértői tippek a narancsfogyasztásról a gyönyörű bőrért

Mindannyian tisztában vagyunk az elegendő gyümölcs és leveles zöldség fogyasztásának fontosságával, de amikor a C-vitamin bevitel biztosításáról beszélünk, többnyire egy gyümölcsöt említünk: a narancsot. Amellett, hogy tele van a bőr számára jótékony antioxidánsokkal, még egy kis vagy közepes méretű gyümölcs is fedezi az ajánlott napi C-vitamin bevitel két-harmadát. Megkérdeztük Raphaël Gruman táplálkozási szakértőt és Dr. Nina Roos bőrgyógyászt hogyan és miért kellene még többet beiktatni belőle az étrendünkbe.

olvassa el a cikket

ÉLETSTÍLUS

Lassíts! - 10 tipp a lassú életstílus elsajátításához

Lassítani nem luxus. Most 10 tippet gyűjtöttünk össze Krajcsó Nellitől, Slow Budapest alapító-vezetőjétől és meditációs mindfullness trénertől, hogyan add át magad a lassú életstílusnak. Csapatával 2012 óta vizsgálja a gyors-lassú témáját, és a lehetőségeket az egyéni egyensúly megtalálására. 2015-ben felkerült a La Femme 50 tehetséges magyar fiatal listájára, egyike azon keveseknek, akik 3 TED színpadon is beszéltek már itthon. Budapesten biciklivel közlekedik, rendszeresen meditál, nincs okostelefonja, szeret teázni, és nagy fontosságot szentel a kikapcsolt óráknak.

olvassa el a cikket

go to top