ÚJTovábbi információkért és a süti beállítások módosításáértkattintson ide.

Ezen webhely böngészésével Ön elfogadja a sütik (cookie-k) használatát, annak érdekében, hogy érdeklődésére szabott reklámokat kínáljunk, látogatási statisztikákat készítsünk és megkönnyítsük a közösségi oldalakon történő információ-megosztást.

Close

  • research
  • Points de vente
  • newsletter
  • my skin

Bevásárlólista a változókorban: egyensúlyt adó ételek a világ minden tájáról

A változókorban egyes élelmiszerek segíthetnek enyhíteni egyes tüneteket, mint a hőhullámok, míg mások esetleg ronthatnak rajtuk. Megint mások segítenek megszépíteni és védeni a bőrt az öregedéstől. Ez a változókor idejére összeállított bevásárlólista ízletes és egészséges élelmiszereket tartalmaz a világ minden tájáról, amelyek segítenek Önnek megszépülni és jól érezni magát a bőrében.

A változókorban bekövetkező hormonális változások révén a szervezete kizökkenhet az egyensúlyából: a hőhullámok, az éjszakai verejtékezés, a száraz bőr és a szorongás valós problémák lehetnek. Szerencsére egyes élelmiszerek kiegyensúlyozólag hathatnak a testre és a lélekre egyaránt, enyhítve a tüneteket és segítve Önt szépnek, ragyogónak és nyugodtnak maradni. Ezek az élelmiszerek a világ különböző tájairól származnak, próbálja ki és iktassa be őket Ön is az étrendjébe!

Kínából: a tofu és szója alapú élelmiszerek enyhítik a hőhullámokat

Első hallásra furcsának tűnhetnek, de megfelelően elkészítve nagyon finomak: a tofu és az egyéb, szója izoflavonokat tartalmazó élelmiszerek enyhíthetik a változókor tüneteit, mint például a hőhullámok. A tofu továbbá alapvető fontosságú vasat és kalciumot is nyújt a szervezetnek. Öntsön egy kis szójatejet a reggeli gabonapelyhére, készítsen sült tofut vacsorára vagy kóstolja meg a szójababot egy kicsit megsózva: ezek mind kitűnően helyettesítik az egészségtelen rágcsálnivalókat, mint például a chipsek!

Brazíliából: Kóstolja meg a brazil mogyorót a benne lévő proteinekért és a kiegyensúlyozott vércukorért!

Ez az ízletes, dél-amerikai csonthéjas sok fehérjét tartalmaz és a vércukor szint kiegyensúlyozásában is segít. A mérsékelt mogyorófogyasztás szabályozhatja az anyagcserét és segíthet az egészséges súly megtartásában. Ha nem talál brazil mogyorót, a dió, a pisztácia és a mandula is hasonlóan jótékony hatású, jó választás.

Japánból: zöld vagy fehér tea az öregedésgátló antioxidánsokért




Neovadiol Concentrate with white teaA hagyományos japán zöld és a fehér tea rengeteg jótékony hatású antioxidánst tartalmaz, amelyek küzdenek az öregedést és a bőrkárosodást okozó szabadgyökök ellen. Köztudott, hogy Japánban az átalagos várható élettartam igen hosszú. Napi szinten, hidegen vagy melegen fogyasztva ezek a teák segíthetnek Önnek a bőrét ragyogóvá és fényesé varázsolni és csökkenteni az öregedés látható jeleit. Gyógyszertárakban vagy bio-boltokban akár zöld tea alapú étrendkiegészítők is kaphatóak!

Indiából: Ayurvédikus gyógyír ingerlékenységre és hőhullámokra


Indiában a hagyományos “Ayruvédikus” orvosi gyógymódok enyhítik a változókor tüneteit, mint a hőhullámok vagy az ingerlékenység. Ennek a régi hagyománynak a tanácsai segíthetnek Önnek a bevásárlás során: kerülje a fűszereket, a chilit és minden egyéb ételt, ami megemeli a test hőmérsékletét, helyettük töltse meg inkább a bevásárlókosarát hűsítő joghurttal, friss mentával és mangóval, amelyekből az ízletes, hagyományos Indiai lassi készül. Ahogyan azt már korábban írtuk, a joghurtban található kalcium nagyon fontos a csontok egészsége szempontjából a változókorban. A teljes kiőrlésű rizs és a krémes, lúgosító ételek is ajánlottak az ayurvédikus gondolkodásmód szerint.

Ikonikus termékeink

Legolvasottabb

Oranges-experts-juicy-tips-for-beautiful-skin

ÉLETSTÍLUS

Szakértői tippek a narancsfogyasztásról a gyönyörű bőrért

Mindannyian tisztában vagyunk az elegendő gyümölcs és leveles zöldség fogyasztásának fontosságával, de amikor a C-vitamin bevitel biztosításáról beszélünk, többnyire egy gyümölcsöt említünk: a narancsot. Amellett, hogy tele van a bőr számára jótékony antioxidánsokkal, még egy kis vagy közepes méretű gyümölcs is fedezi az ajánlott napi C-vitamin bevitel két-harmadát. Megkérdeztük Raphaël Gruman táplálkozási szakértőt és Dr. Nina Roos bőrgyógyászt hogyan és miért kellene még többet beiktatni belőle az étrendünkbe.

olvassa el a cikket

ÉLETSTÍLUS

Lassíts! - 10 tipp a lassú életstílus elsajátításához

Lassítani nem luxus. Most 10 tippet gyűjtöttünk össze Krajcsó Nellitől, Slow Budapest alapító-vezetőjétől és meditációs mindfullness trénertől, hogyan add át magad a lassú életstílusnak. Csapatával 2012 óta vizsgálja a gyors-lassú témáját, és a lehetőségeket az egyéni egyensúly megtalálására. 2015-ben felkerült a La Femme 50 tehetséges magyar fiatal listájára, egyike azon keveseknek, akik 3 TED színpadon is beszéltek már itthon. Budapesten biciklivel közlekedik, rendszeresen meditál, nincs okostelefonja, szeret teázni, és nagy fontosságot szentel a kikapcsolt óráknak.

olvassa el a cikket

go to top