ÚJTovábbi információkért és a süti beállítások módosításáértkattintson ide.

Ezen webhely böngészésével Ön elfogadja a sütik (cookie-k) használatát, annak érdekében, hogy érdeklődésére szabott reklámokat kínáljunk, látogatási statisztikákat készítsünk és megkönnyítsük a közösségi oldalakon történő információ-megosztást.

Close

OK

OKCancel

Thank you

Close

50 felett így kell enni

Fiatalon fontos a kiegyensúlyozott étkezés, ugyanakkor a változókor gyakran készteti a nőket a megszokott étrend átgondolására.

A következőkben néhány tanácsot olvashat arra vonatkozóan, hogyan étkezhet helyesen 50 éves kor felett is. A nők számára az ötven év több szempontból is fordulópontot jelent. Az élet második szakasza, ami a változókort jelenti, gyakran jár "fiziológiai változásokkal", amelyek még fontosabbá teszik a megfelelő étrendet. Utóbbi ugyanis segít fittnek maradni és jól érezni magát a bőrében, miközben a teste a női ciklus megszűnésével párhuzamosan változik.

Aranyszabály: vigyázzon kívánósságra, amit a zsíros és édes ételek iránt érez

Ezek az ételek csökkentik az étvágyat, ezáltal pedig az egészséges tápanyagok bevitelét (mint például a proteinek), továbbá ezek okozzák a hason lerakódó pluszkilókat is. Ez konkrétan azt jelenti, hogy a vaj, olaj (napi 2 evőkanál) és sajtfogyasztást (kevesebb, mint 30g/nap) csökkenteni kell.

Figyeljen a szénhidrátbevitelre

A szénhidrátok hozzátartoznak az egészséges étrendhez, de válassza inkább az alacsony glikémiás index-szel rendelkezőket, mint például a lencse, az olajos magvak és a teljes kiőrlésű kenyér.

Figyeljen jobban a szívére és a csontjaira

Ennek érdekében részesítse előnyben a "jó zsírokat"  (olajos hal és lenmag olaj), növelje a kalciumbevitelt, tartsa szinten a proteinbevitelét és fogyasszon D-vitaminban gazdag (pl.: hal, vaj, tojás, gomba) élelmiszereket.

Az 50 éves lesz az új 40-es? Nem ritka manapság 50 fölötti nőket látni, akik ugyanazokat a ruhákat hordják, mint a lányaik. Fedezze fel szakértőink tippjeit, hogyan lehet fiatalos és szép 50 év felett, amikor a változókor első jelei megjelennek!

De nem volna megfelelő az étrendváltoztatás, ha nem figyelne oda az antioxidáns hatásaikról ismert élelmiszerek bevitelére, mint a káposztafélék, a fokhagyma, a zöld tea, a különféle bogyós gyümölcsök és a citrusfélék.

Partner: HáziPatika.com

Ikonikus termékeink

Legolvasottabb

ÉLETHELYZETEK

A SLOW ÂGE termékcsalád két új taggal bővült. Ismerkedjen meg velük!

A Slow Âge termékcsalád születése mögött az életvitel és azzal együtt az öregedés jelei lelassításának gondolata áll. A termékcsalád most két új taggal bővült: a Slow Âge nappali arckrémmel és a Slow Âge szemkörnyékápolóval. Mindkét termék segít felvenni a harcot az exposome-mal, azaz a bőrre károsan ható belső és külső hatások összességével.

olvassa el a cikket

go to top