ÚJTovábbi információkért és a süti beállítások módosításáértkattintson ide.

Ezen webhely böngészésével Ön elfogadja a sütik (cookie-k) használatát, annak érdekében, hogy érdeklődésére szabott reklámokat kínáljunk, látogatási statisztikákat készítsünk és megkönnyítsük a közösségi oldalakon történő információ-megosztást.

Close

OK

OKCancel

Thank you

Close

5 tipp bőrhibák és zsíros bőr ellen

Állítsa meg a kifényesedést és űzze el a bőrhibákat ezekkel az életmód tanácsokkal!

1. Mozogjon!

Mindannyian ismerjük a sport egészségre gyakorolt pozitív hatásait, de tudta Ön, hogy a sport a bőr javítását is elősegíti? Olyan sebességre gyorsítja fel a vérkeringést, amilyennel oxigén jut a sejtekbe, fokozva a sejtek méreganyag elszállítását – beleértve a káros szabadgyököket is.

2. Étkezzen egészségesen!

Amíg a tudósok el nem döntik, hogy a készételek károsak-e a bőrünknek, abban bizonyosan egyetértenek, hogy az egészséges ételek jót tesznek neki. Az olívaolaj, az étcsokoládé (legalább 70% kakaóval), a paradicsom, a halak, a sötét leveles zöldségek és a magok mind tele vannak a bőrnek kedvező vitaminokkal és ásványi anyagokkal. És persze ne feledjen el sok vizet inni!

3. A megfelelő program

A zsíros, pattanásokra hajlamos bőrre kifejlesztett, mindennapos bőrápolási program, mint a Normaderm segít megtisztítani a bőrt, miközben hidratálást nyújt, elősegíti a faggyútermelés és a kifényesedés csökkentését. Rendszeres használatával a bőr azonnal és hosszú távon is javulni látszódhat.

4. Ne piszkálja!

Néha észre sem vesszük, hogy hozzáérünk, de a bőr megérintése pattanásokat, gyulladást és zsírosodást okozhat, ahogyan az ujjainkkal baktériumokat viszünk fel rá. A rendszeres kézmosás korlátozhatja ezt, de próbálja visszafogni magát, amikor csak tudja, hogy ne érintse meg oly gyakran az arcát!

5. Könnyű smink

A nehéz, zsíros alapozó rémálom a zsíros bőr számára! Nem csupán lerakódásokat okoz, ami pattanásokat eredményezhet, de hajlamos le is folyni a zsíros bőrről, így délre már nem is fedi semmi a bőrt. Válasszon könnyű, mattító krémet vagy akár színezett hidratáló krémet az arctisztító program után és kerülje az olaj alapú krémeket, amelyek nem maradnak fent és irritációt is okozhatnak!

A zsíros, bőrhibákra hajlamos bőr nem feltétlenül kell, hogy megkeserítse az életét! Ezek az egyszerű lépések segítenek kifényesedés és pattanás mentessé tenni a bőrét!

Ikonikus termékeink

  • 16965SZÉPÍTŐ HATÁSÚ HIDRATÁLÓ ARCÁPOLÓ ZSÍROS, PATTANÁSOKRA HAJLAMOS BŐRRE
    3.52Best SellerNORMADERM
    SZÉPÍTŐ HATÁSÚ HIDRATÁLÓ ARCÁPOLÓ ZSÍROS, PATTANÁSOKRA HAJLAMOS BŐRRE
  • 16960TRI-ACTIV ARCTISZTÍTÓ00NORMADERMFACE CAREArctisztítóArctisztítás
    TRI-ACTIV ARCTISZTÍTÓ
  • 16964NIGHT DETOX51NORMADERMFACE CAREÉjszakai arckrémA zsíros bőr ápolása
    NIGHT DETOX
  • Legolvasottabb

    Oranges-experts-juicy-tips-for-beautiful-skin

    ÉLETSTÍLUS

    Szakértői tippek a narancsfogyasztásról a gyönyörű bőrért

    Mindannyian tisztában vagyunk az elegendő gyümölcs és leveles zöldség fogyasztásának fontosságával, de amikor a C-vitamin bevitel biztosításáról beszélünk, többnyire egy gyümölcsöt említünk: a narancsot. Amellett, hogy tele van a bőr számára jótékony antioxidánsokkal, még egy kis vagy közepes méretű gyümölcs is fedezi az ajánlott napi C-vitamin bevitel két-harmadát. Megkérdeztük Raphaël Gruman táplálkozási szakértőt és Dr. Nina Roos bőrgyógyászt hogyan és miért kellene még többet beiktatni belőle az étrendünkbe.

    olvassa el a cikket

    ÉLETSTÍLUS

    Lassíts! - 10 tipp a lassú életstílus elsajátításához

    Lassítani nem luxus. Most 10 tippet gyűjtöttünk össze Krajcsó Nellitől, Slow Budapest alapító-vezetőjétől és meditációs mindfullness trénertől, hogyan add át magad a lassú életstílusnak. Csapatával 2012 óta vizsgálja a gyors-lassú témáját, és a lehetőségeket az egyéni egyensúly megtalálására. 2015-ben felkerült a La Femme 50 tehetséges magyar fiatal listájára, egyike azon keveseknek, akik 3 TED színpadon is beszéltek már itthon. Budapesten biciklivel közlekedik, rendszeresen meditál, nincs okostelefonja, szeret teázni, és nagy fontosságot szentel a kikapcsolt óráknak.

    olvassa el a cikket

    go to top