ÚJTovábbi információkért és a süti beállítások módosításáértkattintson ide.

Ezen webhely böngészésével Ön elfogadja a sütik (cookie-k) használatát, annak érdekében, hogy érdeklődésére szabott reklámokat kínáljunk, látogatási statisztikákat készítsünk és megkönnyítsük a közösségi oldalakon történő információ-megosztást.

Close

OK

OKCancel

Thank you

Close

4 tápanyag a gyönyörű hajért

Az egészséges táplálkozás az első lépés a gyönyörű hajért. Olvasson tovább, hogy megismerjen 4 csodás tápanyagot az erős, fényes és gyönyörű hajért!

#Protein

Tudta, hogy a keratin – a haj, a bőr és a körmök legfontosabb összetevője – valójában egy protein? Nem meglepő tehát, hogy ha fokozni szeretné a haj növekedését, akkor lapvető fontosságú, hogy magas proteintartalmú ételeket fogyasszon! Az aminosavakban, – amelyek segítenek növelni a keratin termelést – proteinekben gazdag ételek növelik a hajsejtek termelését, ami a haj jobb, gyorsabb és erősebb növekedését eredményezi! Amiben megtalálható: a tojás (főleg a sárgája), a húsok (marha, csirke, bárány), a halak és a tenger gyümölcsei.

#Cink

A kénhez hasonlóan a cink is csodákra képes a haj erősítésében azáltal, hogy segít megkötni a keratin molekulákat a proteinjeik összekapcsolása által. Amiben megtalálható: a fokhagyma, a tenger gyümölcsei, a mandula, a bab valamint a gyógynövények és a fűszerek, mint a kakukkfű, a bazsalikom, a koriander és a gyömbér.

#Szilikon

A következő az étlapon: a szilikon. Alapvető fontosságú az optimális keratin összetételhez, amely támogatja a vastagabb hajszálak növekedését. Ha dús hajat szeretne, bizonyosodjon meg róla, hogy eleget fogyaszt ebből a nyomelemből!! Amiben megtalálható: a cékla, a birs, a spenót, a fehérrépa, a petrezselyem és a retek.

#B-vitaminok

A haj csoda vitaminjai! A B-vitaminok serkentik a gyors hajnövekedést, megújítják a hajszálat – amely az egyik leggyorsabb sejt megújulású az emberi testben. A B3-vitamin serkenti a vérkeringést a hajtöveknél. Amiben megtalálható: a mandula, a gomba, a spárga, az avokádó, a kakaóbab, a fekete retek, a petrezselyem és a kelkáposzta. A B5-vitamin elősegíti a haj növekedését. Amiben megtalálható: a zeller, a karfiol, a dió, a fokhagyma és az avokádó. A B8-vitamin szabályozza a faggyútermelést. Amiben megtalálható: a banán, a kelkáposzta, a mandula, a paradicsom és a teljes kiőrlésű gabonák.

Ikonikus termékeink

Legolvasottabb

HAJÁPOLÁS

Tanácsok: hogyan harcolhat a hajhullás ellen

Ne hagyja, hogy a hajhullás miatt csökkenjen az önbecsülése! Fedezze fel a Vichy 5 tanácsát a hajhullás és a kopaszodás megfékezésének elősegítésére és próbálja ki az Aminexil Clinical 5 Többfunkciós hajápoló programot hajhullás ellen.

olvassa el a cikket

HAJÁPOLÁS

Szakértőink tippjei: hogyan harcoljunk a hajhullás ellen

Hajunk, a bőrünkhöz hasonlóan védőfunkciót lát el, véd a környezeti ártalmakkal szemben. Továbbá fontos meghatározója mindennapi megjelenésünknek, hiszen az egészséges, dús hajzat önbizalmat is ad viselőjének. Ezért kiemelten fontos, hogy megfelelően ápoljuk hajunkat. Amikor azt tapasztaljuk, hogy az átlagosnál több hajszál jelenik meg a mosdóban, ruháinkon vagy a padlón, akkor valamiféle változás zajlik a szervezetünkben, így első lépésként mindenképpen fel kell tárnunk ennek okait.

olvassa el a cikket

go to top