ÚJTovábbi információkért és a süti beállítások módosításáértkattintson ide.

Ezen webhely böngészésével Ön elfogadja a sütik (cookie-k) használatát, annak érdekében, hogy érdeklődésére szabott reklámokat kínáljunk, látogatási statisztikákat készítsünk és megkönnyítsük a közösségi oldalakon történő információ-megosztást.

Close

OK

OKCancel

Thank you

Close

3 sport, amely segít Önnek fittnek, dinamikusnak és energikusnak maradni a változókor idején is

A változókori fizikai változásokkal egyre jobban előtérbe kerül a fittség és a fizikai jólét. Melyek azok a sportok, amelyek a legjobban segítenek megőrizni a testi és lelki egészséget, frissességet és dinamizmust?

A fáradtság, az alvászavarok, a stressz és a hormonális változások együtt súlygyarapodáshoz és izomvesztéshez vezethetnek: ezek pedig csak néhány mód, ahogyan a változókor hathat az egészségére, az energiaszintjére és általános fittségére. Ezért fontos, az élet ezen új szakaszában, hogy kellő figyelmet szenteljen a mozgásnak és egy egészségesebb, energikusabb, vidám jövő felé kötelezze el magát. Íme 3 nagyszerű sport, amit elkezdhet: ezek segítenek megőrizni a frissességet, energikusságot és magabiztosságot ebben a különleges, átmentei időszakban.

Pilates: élvezze az önmagára fordított időt és töltődjön fel!

Ha szereti a csendet, a saját időt, amikor csak befelé figyel és meditál, ugyanakkor formázza is a testét, akkor a pilates ideális választás az Ön számára! Ha helyesen végzi őket, a kíméletes nyújtások és erősítések segíthetnek növelheti a hajlékonyságát és fenntartani az izmai tónusosságát, amelyek gyakran csökkennek a változókor idején. És egy tanulmány szerint, a relaxáló gyakorlatok, mint a pilates vagy a jóga segítenek csökkenteni a szorongást, amit gyakran súlyosbítanak a hormonális ingadozások.

Kardio-golf: a pulzusszám megemelésének egy szórakoztató módja

Egy baráttal vagy akár élete párjával is végezheti. A kardio-golf a szív- és érrendszer egészségének és a karcsúbb, izmosabb test fenntartásának szórakoztató és egyben frissítő módja. Ez a mozgásforma a golfban használt lendítő mozgások és mozdulatok intenzitását erősíti fel, elősegítve a fittségi szint javítását és az izmok erősítését. Főleg, ha szereti a páros sportokat, legyen energikusabb és vitalitással teli egy olyan sportnak köszönhetően, amely sokkal szórakoztatóbb, ha ketten végzik!

Fitneszrajongóknak: próbálja ki a 30 napos guggolás kihívást

Ön az intenzívebb edzésformákat kedveli, amelyek kihívások elé állítják? A 30 napos guggolás kihívás tökéletes kezdési módja lehet az új fitneszrutinnak, ami motivál és energiát is ad. Számos tanulmány szerint alapvető fontosságú az erőnlét és az izomtónus növelése a változókorban, mivel ezek segítenek megelőzni a csontritkulást. A guggolások megdolgoztatják a nagy izomcsoportokat, továbbá a pulzusszámot is megnövelik, javítva a szív- és érrendszer állapotát. Készen áll? Az interneten sok ingyenes kihívást talál, teljes edzésprogrammal és utasításokkal.

Egészítse ki az edzést bőrápolási programmal is!


Új fitnesz terve kiegészítéseként hozza csúcsformába a bőrét is a Vichy Neovadiol segítségével, egy úttörő öregedésgátló bőrápolóval, amelyet kifejezetten a változókorú nőknek fejlesztettek ki! 4 erőteljes összetevő, mint a Pro-Xylane, egy forradalmi hatóanyag kombinációban segít feszesíteni, simítani és megszépíteni a bőrt. Bőre azonnal üdébbnek és ragyogónak látszik.

Ikonikus termékeink

  • 17350COMPENSATING COMPLEX
    Szérum a tömörebbnek érződő arcbőrért
    00NEOVADIOLFACE CARESzérumA bőröregedés jelei ellen
    COMPENSATING COMPLEX  Szérum a tömörebbnek érződő arcbőrért
  • 17349COMPENSATING COMPLEX
    Arckrém a tömörebbnek érződő arcbőrért
    Normál, kombinált bőrre
    55Best SellerNEOVADIOLFACE CARENappali arckrémA bőröregedés jelei ellen
    COMPENSATING COMPLEX  Arckrém a tömörebbnek érződő arcbőrért Normál, kombinált bőrre
  • 18095NIGHT COMPENSATING COMPLEX
    Éjszakai arckrém a tömörebbnek érződő arcbőrért
    56NEOVADIOLFACE CAREÉjszakai arckrémA bőröregedés jelei ellen
    NIGHT COMPENSATING COMPLEX Éjszakai arckrém a tömörebbnek érződő arcbőrért
  • Legolvasottabb

    Oranges-experts-juicy-tips-for-beautiful-skin

    ÉLETSTÍLUS

    Szakértői tippek a narancsfogyasztásról a gyönyörű bőrért

    Mindannyian tisztában vagyunk az elegendő gyümölcs és leveles zöldség fogyasztásának fontosságával, de amikor a C-vitamin bevitel biztosításáról beszélünk, többnyire egy gyümölcsöt említünk: a narancsot. Amellett, hogy tele van a bőr számára jótékony antioxidánsokkal, még egy kis vagy közepes méretű gyümölcs is fedezi az ajánlott napi C-vitamin bevitel két-harmadát. Megkérdeztük Raphaël Gruman táplálkozási szakértőt és Dr. Nina Roos bőrgyógyászt hogyan és miért kellene még többet beiktatni belőle az étrendünkbe.

    olvassa el a cikket

    ÉLETSTÍLUS

    Lassíts! - 10 tipp a lassú életstílus elsajátításához

    Lassítani nem luxus. Most 10 tippet gyűjtöttünk össze Krajcsó Nellitől, Slow Budapest alapító-vezetőjétől és meditációs mindfullness trénertől, hogyan add át magad a lassú életstílusnak. Csapatával 2012 óta vizsgálja a gyors-lassú témáját, és a lehetőségeket az egyéni egyensúly megtalálására. 2015-ben felkerült a La Femme 50 tehetséges magyar fiatal listájára, egyike azon keveseknek, akik 3 TED színpadon is beszéltek már itthon. Budapesten biciklivel közlekedik, rendszeresen meditál, nincs okostelefonja, szeret teázni, és nagy fontosságot szentel a kikapcsolt óráknak.

    olvassa el a cikket

    go to top